Categories
My Links
Генерална
РТС БЕОГРАД - Предлог да преносе параду из Москве поводом 65. година победе над фашизмом
jovansolajic | 30 Април, 2010 15:12

За ген. директора, г- на Тијанића,

Поштовани ген. директоре,

Дана 9. маја биће одржана Парада у Москви, поводом Дана победе у Другом светском рату. Биће то јубиларна парада, поводом 65 - то годишњице победе савезника против фашистичке Немачке у Другом светском рату.

Ми Срби, од вајкада смо се осећали јачи, када је братска Русија побеђивала било у рату или у миру. Пуно нам је срце било, када су Руске трупе каћушама тукле положаје Немаца у окупираном Чачку, при ослобођењу у новембру и децембру 1944. године. . Незабораван је то био доживљај, посматрајући са околног брда, како у таласима лете ужарене гранате.

Да знате, тако је грувало , ништа импресивније није до тада виђено код нас. Хајде да видимо како Русија данас изгледа.

Хвала вам унапред Јован Шолајић, Чачак

 #
Бег из заробљеништва 1915. године.
jovansolajic | 30 Април, 2010 14:47

БЕГ ИЗ ЗАРОБЉЕНИШТВА 1915. ГОДИНЕ

На самом крају 1915. године, Српска војска је, под налетом веома јаких непријатељских снага, одступала према Албанији. Народ је био веома уплашен доласком окупације. У народу се много причало каква зверства је починила аустро-угарска војска 1914. године у Мачви. Побили су и повешали бројно цивилно становништво- жене, старце и децу

У мојој најужој породици , у селу Кулиновцима на домаку Чачка, живела су и три мушкарца, који нису били мобилисани .По њиховој процени, а не само њих , већ су тако поступили мање- више сви, нису смели да дочекају окупаторе код куће. У кући су живели : деда Благоје стар 56 година, био је стар за војску, отац Иванко, стар 16 година /1899/, био је млад за војску, и течо Илија Пајић, домазет , инвалид из српско- турског рата 1912 године, у Кумановској бици за ослобођење Јужне Србије, данашње Македоније.

Тако, сва тројица крену у одступање заједно са Српском војском према Албанији. Негде на Косову сва тројица буду заробљени, са још хиљадама војника и цивила. Аустро-угарски војници су их, по зими и лапавици, спроводили са Косова Ибарском клисуром за Београд и даље за Мађарску.По осам у врсти а колона непрегледна, са страна аустро-угарски војници на коњима са упереним и репетираним пушкама. Када се неком јаднику заглаве опанци у блату и закочи кретање непрегледног ешалона, такав бива убијан истовремено без опомене. А они који су ишли иза морали су да беспрекорно прескачу убијене, јер би и сами страдали ако би дошло до поремећаја у кретању колоне. Данима су ишли, по изузетно неповољном времену и гладни и жедни и тако стигну у Београд, у некакав велики простор, на предах, десетину хиљада њих.

Мој отац , стар само 16. година донесе одлуку да покушају да побегну из заробљеништва. Преко дана, тражећи да обави нужду,добро је осмотрио положај стражарница и кретање стражара . Када је пала ноћ, сва тројица крену у бег, ризикујући да буду побијени, ако би били откривени. Нашли су рупу између стражарских места. Крену кући за Чачак, преко брда и планина и то само ноћу, плашећи се да их не открију, и здраво стигну кући без икаквих последица.

Иначе, у истој колони, били су и Светолик Нешовић, из Кулиноваца, отац Гроздане, супруге најстаријег Иванковог сина Милутина и Добривоје Весовић, из Мрчајеваца отац Ружице супруге најмлађег Иванковог сина Видосава, исто младих за пушку, рођених 1897 или 1898 год. Они су до краја рата били у логору у Мађарској, и вратили се кући, у коме је од глади и болештина умрло преко 14500 српских заробљеника.

У колони је био и Радомир- Бабо Јањић из Атенице /1885/. Он је успео да побегне из колоне негде у Ибарској клисури.

Ово ми је исоричао отац Иванко у марту месецу 1974. године.

Јован Иванков Шолајић, Чачак

 #
Министарство културе - Одговор мин. Брадића у вези мога писма о Димитријевићу
jovansolajic | 30 Април, 2010 12:54

Поштовани господине Шолајићу,

Слажем се са Вама да увек треба подсетити на чињенице у вези са геноцидом који је почињен у Јасеновцу. У том смислу, бројке о страдању Јевреја, Срба, Рома и других жртава не треба заборавити и увек их се треба сетити. Жртве су убијане, мучене, понижаване и касапљене. О томе говори историја, то памтимо.

Поменуту емисију нисам гледао, јер сам у том тренутку отварао позоришни фестивал и обновљено позориште у Шапцу. О наступу господина Димитријевића нисам обавештен, нити је он учествовао у емисији као представник Министарства културе. Прегледаћу снимак емисије и информисати се о изјавама које је господин Димитријевић изрекао у програму.

Срдачан поздрав,

Небојша Брадић 

Ово писмо сам добио 24. априла 2009. год.

 #
Политика -Међу нама- Често чујемо и видимо као да Војводина није у Србији !
jovansolajic | 29 Април, 2010 11:04

За рубрику "Међу намА"

Поштовани уредниче,

Молим да у вашој рубрици објавите следеће:

ЧЕСТО ЧУЈЕМО И ЧИТАМО ДА ВОЈВОДИНА КАО ДА НИЈЕ У СРБИЈИ !

У вези писма г-на Рада Војводића, под насловом " Кршење суверенитета Србије у швајцарском огласу" у рубрици " Међу нама " од 28. априла т. г. , слажем се употпуности са истим, али бих додао још и следеће:.

У набрајању држава које припадају Балканском полуострву, изостављена је Словенија. Да ли је у питању лапсус или не знање ?. Чињеница је, да наша средства јавног информисања никада Словенију не сврставају у Балкан , па самим тим ни у Западни балкан. Да ли смо под утицајем Словенаца , који избегавају да кажу да се њихова држава налази на Балкану, или је по среди нешто што је својствено нама.

Нисмо прецизни и не водимо рачуна, па често чујемо у средствима јавног информисања- на ТВ или у новинама-тешке и неопростиве грешке. Кажу : "У Војводини, а у Србији то и то"; " У Земуну, а у Београду то и то"; "У Војводини , а у Ужој Србији то и то "; итд. итд.

Испада, да Војводина није у Србији, морамо признати што је веома шкакљиво питање, да Земун није у Београду, па ваљда коначно да не постоји више накарадни назив "Ужа Србија "., а онда када се каже Косово и Ужа Србија, итд.

С поштовањем.

Можете да извршите редакцију али без права да мењате суштину.

Јован Шолајић, Чачак

 #
ТВ ЧАЧАК-Спортска хала Младост није у Атеници већ у Чачку
jovansolajic | 27 Април, 2010 09:46

За гл. и одг. уредника, г-цу Светлану Којановић,

Поштована,

Јуче, у једној вашој инф. емисији, ваш новинар каже : " ... у спортској хали Младост у Атеници ".

По ко зна који пут да вам кажем да се спортска хала Младост не налази у Атеници, већ у Чачку, ближе у Кулиновачком пољу.

Ако бога знате немојте тако радити.

Много хвала унапред.

Јован Шолајић, Чачак

 #
ТВ Б-92 Београд - Зашто на вашој ТВ нема ћирилице ?
jovansolajic | 25 Април, 2010 11:34

ЗА ДИРЕКТОРА ТВ Б - 92 БЕОГРАД

Поштовани директоре,

Редован сам гледалац ваше ТВ.

Шта није у реду код ваше ТВ ?

Није на свом месту да пишете латиницом и то искључиво.

По свим правилима ,напротив , треба да пишете искључиво ћирилицом. Јер сте , пре свега српска ТВ. Међутим, у вашој ТВ ћирилица није ни равноправна, она је 100% потцењена и маргинализована.

Апсурдно је да Срби у својој Србији желе да виде своје традиционално писмо. Или, ви можда сматрате народ полуписменим, који на зна оба писма. Да знате, само полуписмени и скоројевићи пишу латиницом. Писмен Србин радо пише ћирилицом. За странце је свеједно писали хрватском латиницом или српском ћирилицом. Ни једно ни друго не могу да разумеју, управо да читају. За њих пишите и на енглеском језику, а за наш народ пишите ћирилицом.

И још једно. Мада нисте јавна установа, ипак кршите наш Устав. Ако је у чл. 10 Устава прописано да је у нашој држави у јавној употреби српски језик и писмо ћирилица, а ви то писмо апсолутно игнориште, онда то није у реду. Ви напротив, друго писмо апсолутно фаворизујете. Ви дух Устава игноришете. Морате признати да то није у реду.

Потрудите се да што мање употребљавате стране речи. Не заборавите да свој језик и писмо морамо да штитимо од других језика, јер ћемо упротивном као народ нестати са земаљске сцене.

Надам се да ће ово моје писмо уродити плодом.

Хвала што сте ме саслушали. Јован Шолајић. Чачак

 #
ИЛУСТРОВАНА ПОЛИТИКА Београд. Ко је крив што је ћирилица потиснута ?
jovansolajic | 25 Април, 2010 11:21

Зa  ИЛУСТРОВАНУ ПОЛИТИКУ

Поштовани уредниче,

Молим да у вашем цењеном недељнику објавите следеће:

Ко је крив што је ЋИРИЛИЦА у Србији потиснута ?

У чл. 10 Устава Републике Србије пише: " У Републици Србији у службеној употреби су српски језик и ћирилично писмо. Службена употреба других језика и писама уређује се законом на основу Устава.".

Према томе, обавезна употреба српског језика и ћирилице је прописана Уставом и аутоматски је обавезујућа, а употреба других језика и писама може се прописати законима на основу Устава.

Поставља се питање ко је крив што се Устав не поштује и што је ћирилица апсолутно маргинализована ?

Сматрам да је , пре свих, крива Влада и њена министарства. Влада није поступила по Уставу- у државној комуникацији и даље има много латинице. Латинице има доста у здравственим установама, нарочито у Војводини; у Полицији - на аутомобилима и службеним оделима ; у просвети - у Источној Србији табле школа су написане латиницом, у Новом Пазару табла државног универзитета написана је латиницом; железница, ватрогасна возила, возила хитне помоћи, у Војводини табле имена места са већинским становништвом мањина написане су само на језику мањине, називи културних институција написана су латиницом, чак и у сали Владе писмо латиница,итд, итд.

Јавна предузећа углавном пишу латиницом :електропривреда, Телеком, Аеродром у Београду пише на енглеском, а српски латиницом , Државна лутрија Србије, ем се још зове државна, све пише латиницом. Истина, у једном њиховом објекту, на канти за смеће пише ћирилицом. Не бих да коментаришем !, итд.итд.

Tелеком је у телефонима мобилне телефоније , за српски језик применио латиницу, а за македонски и бугарски језик ћирилицу ?

Tабле на страним представнишвима написане су за српски језик латиницом.Предпостављам и да су наше табле у иностранству на српском језику написане латиницом ?

Држава изгради АРЕНУ у Београду, а на табли објекта пише латиницом?.

Све што се увози- етикете и упутства за српски језик су написана латиницом а за македонски и бугарски ћирилицом ? И домаћи произвођачи на исти начин поступају ?

Држава организује, управо финансира разне манифестације, из области: науке, култтуре, просвете, привреде, итд, а све што је написано на латиници је ? Једне године је и велики транспарент Вуковог сабора у Тршићу био исписан латиницом !!!

Ко је крив што је табла фирме Мекдоналcа у Москви написана ћирилицом а у Београду латиницом ?

Познато је да на западу све што је на нашем простору одштампано латиницом сврставају у хрватску баштину, а само на ћирилици у српску. Да ли је Министарство културе предузело неке мере да се у томе нека поправка изврши и да ли је на ту околност упозорило ауторе и издаваче. Поставља се и питање да ли држава треба да фаворизује штампање публикација ћириличним писмом, обзиром на све околности и обзиром на угроженост традиционалног српског писма.

На крају, мишљења сам, да све што припада држави и народу и све што представља јавно добро и све што се делимично или употпуности финансира или организује преко државних институција и локалних самоуправних заједница и сл. мора бити написано на српском језику и на ћирилици и по потреби и на другим језицима и писмима, а да Влада контролише да се то поштује неопозиво.

Много поздрава. 

С поштовањем : Јован Шолајић, Чачак

П.С. Можете да извршите редакцију, али без права да мењате суштину написа.

Овај текст ИЛУСТРОВАНА није објавила. Не знам због чега ? Волео бих да ми објасне. 

 #
Политика - Међу нама - Отварање Авалског торња- Зашто нису одликовани најзаслужнији ?
jovansolajic | 22 Април, 2010 10:48

За рубрику " Међу нама "

Поштовани уредниче,

Молим да у вашој рубрици објавите следеће:

Авалски торањ и признања градитељима: Изграђени нови Авалски торањ, на месту старога који је срушен у НАТО бомбардовању 1999. године, понос је и дика нашег народа.

Међутим, на јучерашњој свечаности отварања Торња, у присуству највишег државног руководства и Патријарха Српског Иринеја, изостала је додела признања најзаслужнијим градитељима.

У изградњу овако грандиозног и лепог објекта уложено је доста врхунског знања и извођачке вештине. Најзаслужнијим међу њима, требало је одати посебна признања. Председник Републике је требао да одликује најзаслужније. Одликованима то би био подстрек за још већа прегнућа на изградњи будућих великих капиталних објеката, а осталима да виде да се за велико знање и залагање вреди борити.

Новац који примамо за свој рад брзо се потроши, а одликовање остаје трајна успомена и не може се ничим упоредити.

На крају, држава би требало и за све велике подухвате у привреди и свим осталим делатностима, да најзаслужније одликује .

Можете да текст редигујете, с тим да не мењате смисао.

Хвала унапред.

Јован Шолајић, Чачак

Политика није данас објавила ово писмо. ЗАШТО! Шта у њему није у реду ? 23. април 2010. год.

Политика је објавила овај текст у броју од 26. априла 2010. год.

 #
Начелнику Моравичког округа Чачак - Зашто Ивањица не припада Осн. и Вишем суду у Чачку ?
jovansolajic | 21 Април, 2010 13:29

За начелника Моравичког округа,

Поштовани начелниче Моравичког округа,

Многе државне институције, у Моравичком округу, су крње или их уопште нема.

Многе институције за Моравички округ обухватају само три општине, управо не обухватају и општину Ивањица.

Очекивао сам да ће се са реорганизацијом судства ствар поправити , бар из те области. Међутим, ништа од тога.

Основном и Вишем суду у Чачку припадају само 3. општине , а не и општина Ивањица.

Значи, Чачку би биле много 4. општине, а Ужицу је мало њихових близу 10. општина па им се додаје још једна Чачанска.

Полицијкој управи у Чачку припада надлежност и за територију Ивањице, а судство Ужицу. Какво замешатељство !

Много ми смета, када у средствима информисања кажу да је полиција Полицијске управе из Чачка ухапсила у Ивањици лице НН и предала га Тужилаштву у Ужицу на даљу надлежност.

Град Чачак налази се између Краљева и Ужица. И ако је од истих већи и богатији, многе државне регионалне институције нема или их има крње, па прети велика опасност, да у неким будућим реорганизацијама изгуби статус регионалног центра.

Ивањица природно припада Чачку. Ивањичани природно мигрирају у Чачак а не у Ужице. Пола садашњих Чачана су пореклом из Ивањичког краја.

Питам се само због чега ствари изгледају овако. Нисмо могли да утичемо на нонсенс да се општински и окружни судови сада зову основни и виши и поред 200. година традиције, али требали смо да изричито тражимо да се у судству заокружи територија Моравичког округа.

Само замислите какав апсурд. Моравичка територија, како се и зове округ, не припада суду у коме се налази седиште тог округа. Што је много , много је !

Као грађанин , молим вас , урадите нешто да се побољша статус Моравичког округа.

П.С. О овоме и другим стварима писао сам на адресу Начелника округа, преко е-мејла , дана 20. децембра 2007. год.

Хвала унапред.

Јован Шолајић, Чачак, ул. Владана Шићевића 19

 #
Чачанске новине Чачак - Спортска хала Младост није у Атеници, већ у Чачку
jovansolajic | 21 Април, 2010 12:14

ДИРЕКТОРУ И ГЛАВНОМ И ОДГОВОРНОМ УРЕДНИКУ

ПОШТОВАНИ ДИРЕКТОРЕ,

У БРОЈУ 188 ВАШЕГ ЦЕЊЕНОГ ЛИСТА ОПЕТ ПИШЕ ДА СЕ СПОРТСКА ХАЛА МЛАДОСТ НАЛАЗИ У АТЕНИЦИ.

НЕМОЈТЕ ДА ГРЕШИТЕ, СПОРТСКА ХАЛА МЛАДОСТ СЕ НАЛАЗИ У ЧАЧКУ, БЛИЖЕ У НАСЕЉУ КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ, А НЕ У АТЕНИЦИ. НЕ СМЕ И НЕ МОЖЕ ВАШ СПОРТСКИ НОВИНАР ДА КАКО МУ СЕ СВИЂА МЕЊА НАЗИВЕ ОДНОСНО ТОПОНИМЕ. АКО ХОЋЕ ДА ОДРЕДИ БЛИЖУ ЛОКАЦИЈУ ОНДА ОН МОРА ДА НАПИШЕ У СПОРТСКОЈ ХАЛИ МЛАДОСТ У ЧАЧКУ, У НАСЕЉУ КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ, ИЛИ У НАСЕЉУ " СВЕТИ САВА ".

НАС ГРАЂАНЕ ИЗ ОВОГ КРАЈА ОВО СТРАШНО ИРИТИРА. ПА ПОБОГУ НЕ МОЖЕ СЕ РЕЋИ " У АТЕНИЦИ", А ХАЛА СЕ НАЛАЗИ У НАСЕЉУ КОЈЕ ИМА ИСТОРИЈСКИ НАЗИВ КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ. СЛЕДЕЋЕ НАСЕЉЕ ОД ДЕСНЕ ОБАЛЕ АТЕНИЧКЕ РЕКЕ ЈЕ АТЕНИЧКО ПОЉЕ, ОДНОСНО АТЕНИЦА.

ДА ПОДВУЧЕМ-СПОРТСКА ХАЛА МЛАДОСТ СЕ НАЛАЗИ У ГРАДСКОЈ МЕСНОЈ ЗАЈЕДНИЦИ СВЕТИ САВА, А СЛЕДЕЋЕ НАСЕЉЕ ПРИПАДА СЕОСКОЈ МЕСНОЈ ЗАЈЕДНИЦИ КОЈА СЕ ЗОВЕ АТЕНИЦА. ГРАДСКОМ НАСЕЉУ КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ ПРИПАДАЈУ КАСАРНА , ХЛАДЊАЧА,БОЛНИЦА, О.Ш. СВЕТИ САВА, МЛЕКАРА, ЦРКВА У ИЗГРАДЊИ, СПОРТСКА ХАЛА МЛАДОСТ, ПА И НА ЖАЛОСТ И ГРАДСКА ДЕПОНИЈА У ПРЕЛИЋИМА.

УНАПРЕД СЕ ЗАХВАЉУЈЕМ,

РАЧУНАМ ДА СЕ ОВЕ ГРЕШКЕ НЕЋЕ ВИШЕ ПОДКРАДАТИ, ЈЕР ТРИ ПУТА ИСПРИЧАНА ЛАЖ ПОСТАЈЕ ИСТИНА.

ВАШ ЧИТАЛАЦ, ЈОВАН ШОЛАЈИЋ, УЛ. ВЛАДАНА ШИЋЕВИЋА 19, 32000 -ЧАЧАК

Ово писмо сам послао 7. маја 2008. год.

 #
Чачанске новине Чачак - Предлог да напишу критички чланак зашто неки део Кулиноваца зову Атеница ?
jovansolajic | 21 Април, 2010 12:03

ПОШТОВАНИ ГЛАВНИ УРЕДНИЧЕ,

РЕДОВАН САМ ЧИТАЛАЦ ВАШЕГ ЛИСТА. ПРЕДЛАЖЕМ ВАМ ДА НАПИШЕТЕ ЈЕДАН КРИТИЧКИ ЧЛАНАК У ВЕЗИ НЕЗАКОНИТОГ И ДРСКОГ НАЗИВАЊА ДЕЛА ГРАДА ЧАЧКА-АТЕНИЦОМ.

ПОВОД ЈЕ ВАШ ЧЛАНАК У ЗАДЊЕМ БРОЈУ ВАШЕГА ЛИСТА. НА ЗАДЊОЈ СТРАНИ ПИШЕ КК "МЛАДОСТ" АТЕНИЦА. СЕДИШТЕ ОВОГА КЛУБА СЕ НАЛАЗИ У ЧАЧКУ И ТО М.З. "СВЕТИ САВА", ОДНОСНО У НАСЕЉУ КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ. АТЕНИЦА МОЖЕ ДА БУДЕ САМО ПОД НАВОДНИЦИМА, АЛИ НЕ МОЖЕ ИСТОВРЕМЕНО И ДА СЕ ЗОВЕ "МЛАДОСТ". АЛИ, КАКО УОПШТЕ АТЕНИЦА КАДА ЈЕ ТА ТЕРИТОРИЈА ПРИПАДАЛА КУЛИНОВЦИМА, А НЕ АТЕНИЦИ, А ГРАД ЧАЧАК ЈЕ ОД РАТА ПА НАОВАМО.

ГРАДСКОМ АТАРУ ПРИПАДА ЦЕЛО КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ, КОЈЕ СЕ ПРОСТИРЕ ОД ЦЕРА И РЕМОНТА ДО АТЕНИЧКЕ РЕКЕ, А СА СЕВЕРА ОМЕЂЕНО ЗАПАДНОМ МОРАВОМ. ПРЕМА ТОМЕ, БОЛНИЦА, ОБЕ КАСАРНЕ, ХЛАДЊАЧА, МЛЕКАРА, ОБДАНИШТЕ, ТС 110/35 "ЧАЧАК 1", О.Ш."СВЕТИ САВА", ПОШТА БР.4, ТЕЛЕФОНСКА ЦЕНТРАЛА, СПОРТСКА ХАЛА "МЛАДОСТ", ЦРКВА У ИЗГРАДЊИ, ИТД., НАЛАЗЕ СЕ У ЧАЧКУ А НЕ У АТЕНИЦИ, А У НАСЕЉУ КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ М.З."СВЕТИ САВА".

НА ТАБЛАМА НАЗИВА ФИРМИ СТОЈИ АТЕНИЦА, А СВИМА У ДОКУМЕНТИМА СТОЈИ ЧАЧАК. У ГРАЂЕВИНСКОЈ ДОЗВОЛИ ЗА ИЗГРАДЊУ ШКОЛЕ, ЦРКВЕ ,ХАЛЕ,ИТД ПИШЕ ЧАЧАК, А НА ТАБЛАМА АТЕНИЦА.

ЗВАО САМ ДИРЕКТОРА АУТОПРЕВОЗА И КАЖЕМ МУ ДА .СТАЈАЛИШТЕ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗОВЕ АТЕНИЧКА ЗАДРУГА, ЈЕР СЕ ИСТО НАЛАЗИ У КУЛИНОВАЧКОМ ПОЉУ, АЛИ И НА ТОЈ ЗАДРУЗИ ПИШЕ МЕСТО АТЕНИЦА. ПИТАО САМ СЕ ОД КУДА ТО?

НА ТАБЛАМА НАЗИВА УЛИЦА СТОЈЕ НАТПИСИ АТЕНИЦА. ЧАК НА КАНЦЕЛАРИЈИ МЕСНЕ КАНЦЕЛАРИЈЕ АТЕНИЦА ПИШЕ МЕСТО АТЕНИЦА, УМЕСТО ЧАЧАК.

МИ ИЗ ОВОГА КРАЈА ДОБИЈАМО РАЧУНЕ ЗА ТЕЛЕФОН НА КОЈИМА ПИШЕ У АДРЕСИ 32000-АТЕНИЦА?!!! ПРЕ НЕКОЛИКО ДАНА ТРАЖИО САМ ОД 988 БРОЈ ТЕЛЕФОНА М.З. "СВЕТИ САВА", ТЕЛЕФОНИСТА МИ ЈЕ ОДГОВОРИО ДА У ЧАЧКУ НЕ ПОСТОЈИ ТА МЕСНА ЗАЈЕДНИЦА. СЕТИО САМ СЕ, ПА САМ ПИТАО ЗА АТЕНИЦУ. ОВАЈ ЈЕ ОДГОВОРИО ДА ТА М.З.ПОСТОЈИ У АТЕНИЦИ! ЈЕДНА ОСОБА МИ ЈЕ РЕКЛА ДА У ЊЕНОЈ ЛИЧНОЈ КАРТИ ПИШЕ ДА ЖИВИ У АТЕНИЦИ, И АКО СТАНУЈЕ У УЛИЦИ ДО САМЕ БОЛНИЦЕ. ИСПРЕД М.З.СВЕТИ САВА" СТОЈИ ТАБЛА НА КОЈОЈ ПИШЕ АТЕНИЦА.

ОБРАЋАО САМ СЕ ДВА ПУТА ПРЕДСЕДНИКУ СО ЧАЧАК ВЕЛИМИРУ СТАНОЈЕВИЋУ, А ОН МЕ ЈЕ УПУТИО НА ПРЕДУЗЕЋЕ ГРАДАЦ-ШТО САМ И УЧИНИО, И НИШТА ОД ТОГА . ПЛАШИМ СЕ ОНЕ ИЗРЕКЕ "ДА ТРИ ПУТА ИСПРИЧАНА ЛАЖ ПОСТАЈЕ ИСТИНА" ЗАТО ВИ ИЗ СРЕДСТАВА ИНФОРМИСАЊА МОРАТЕ ДА ВОДИТЕ СТРОГО РАЧУНА ДА ПИШЕТЕ ТАЧНО, БАР КАДА СЕ РАДИ ГЕОГРАФСКИМ И ТОПОГРАФСКИМ ПОЈМОВИМА.

УНАПРЕД СЕ ЗАХВАЉУЈЕМ.

ЈОВАН ШОЛАЈИЋ,32000-ЧАЧАК,УЛ.ВЛАДАНА ШИЋЕВИЋА 19

Ово писмо сам упутио 14. фебруара 2008. год.

НИСУ МЕ ПОСЛУШАЛИ !

 #
Чачански глас Чачак - Опет, спортска хала Младост није у Атеницуи, већ у Чачку
jovansolajic | 21 Април, 2010 11:58

ЗА ГЛАВНОГ И ОДГ.УРЕДНИКА,

ПОШТОВАНИ ГЛ.УРЕДНИЧЕ,

ПО КО ЗНА КОЈИ ПУТ ВАМ СЕ ОБРАЋАМ. И ОВОГА ПУТА СКРЕЋЕМ ВАМ ПАЖЊУ, ДА ВАШ СПОРТСКИ НОВИНАР, У ДАНАШЊЕМ БРОЈУ ВАШИХ НОВИНА, ПИШЕ У ЧЛАНКУ " ПРИПРЕМЕ У ПУНОМ ЈЕКУ " НА СТРАНИ 30, "...У СПОРТСКОЈ ДВОРАНИ " МЛАДОСТ " У АТЕНИЦИ ...."

СПОРТСКА ДВОРАНА " МЛАДОСТ " СЕ НАЛАЗИ НА ТЕРИТОРИЈИ НАСЕЉА КУЛИНОВЦИ У ГРАДУ ЧАЧКУ, А НЕ У АТЕНИЦИ.ПОГЛЕДАЈТЕ У ПЛАН ГРАДА ЧАЧКА.

ЈОВАН ШОЛАЈИЋ, ЧАЧАК, УЛ. ВЛАДАНА ШИЋЕВИЋА 19

Ово писмо сам послао 11. децембра 2009. год.

 #
Чачански глас Чачак - Још једном, спортска хала Младост није у Атеници, већ у Чачку
jovansolajic | 21 Април, 2010 11:51

ПОШТОВАНИ ГЛАВНИ УРЕДНИЧЕ,

У ПОСЛЕДЊЕМ БРОЈУ ЧАЧАНСКОГ ГЛАСА, НА СТРАНИ 26, ВАШ НОВИНАР ПИШЕ ДА СЕ СПОРТСКА ХАЛА МЛАДОСТ НАЛАЗИ У АТЕНИЦИ.

ВЕЋ САМ ДОСАДИО ПИШУЋИ ВАМ ДА СЕ ОВА СПОРТСКА ХАЛА НАЛАЗИ У ЧАЧКУ У НАСЕЉУ КУЛИНОВАЧКО ПОЉЕ. КАКО МОЖЕ ДА СЕ МЕСТО ЗОВЕ АТЕНИЦА, А ДА СЕ НАЛАЗИ НА ТЕРИТОРИЈИ КУЛИНОВАЧКОГ ПОЉА У ГРАДСКОЈ М.З СВЕТИ САВА У ЧАЧКУ.

МОЛИМ ВАС , НЕМОЈТЕ СВАШТА ДА ПИШЕТЕ У НОВИНАМА.

С ПОШТОВЊЕМ, ЈОВАН ШОЛАЈИЋ, ЧАЧАК, УЛ. ВЛАДАНА ШИЋЕВИЋА 19

Ово писмо сам упутио 10. августа 2009. год.

 #
Чачански глас Чачак - Уведите рубрику " КРАТКИХ ВЕСТИ "
jovansolajic | 21 Април, 2010 11:45

ПОШТОВАНИ Г-НЕ ДИРЕКТОРЕ,

ЈА ВАМА ДОСАДИХ! ЕВО ОПЕТ ВАМ ПИШЕМ У ВЕЗИ МЕСТА СПОРТСКЕ ХАЛЕ МЛАДОСТ. ВАШ СПОРТСКИ НОВИНАР, У ДАНАШЊЕМ БРОЈУ , ПИШЕ ..."СУСРЕТ У СПОРТСКОЈ ДВОРАНИ У АТЕНИЦИ ". ЈОШ ЈЕДНОМ ВАМ КАЖЕМ ДА СЕ ХАЛА МЛАДОСТ НАЛАЗИ У ЧАЧКУ, БЛИЖЕ У НАСЕЉУ КУЛИНОВЦИ, ИЛИ НАСЕЉУ СВЕТИ САВА, А НЕ У АТЕНИЦИ.

ВАШ ЛИСТ ЧИТАМ ОД ДРУГОГ СВЕТСКОГ РАТА. ШТА МУ НЕДОСТАЈЕ, ПА ДА БУДЕ ДАЛЕКО ИНТЕРЕСАНТНИЈИ ЗА СВАКОГ ГРАЂАНИНА. ТРЕБА ДА УВЕДЕТЕ РУБРИКУ КРАТКИХ ВЕСТИ. У ТОЈ РУБРИЦИ ТРЕБА НАС ОБАВЕШТАВАТЕ О СВЕМУ ШТО СЕ ЗБИЛО ЗА ПОСЛЕДЊИХ 7 ДАНА И ТО ПРВЕНСТВЕНО ИЗ ЧАЧАНСКЕ ОПШТИНЕ, АЛИ И ИЗ ОСТАЛИХ ОПШТИНА ЧАЧАНСКОГ ОКРУГА- ИЗ СВИХ ОБЛАСТИ ДРШТВЕНОГ ЖИВОТА: ПРИВРЕДЕ, ЗДРАВСТВА, ПРОСВЕТЕ, САОБРАЋАЈА, БЕЗБЕДНОСТИ, КОЛИКО ЈЕ РОЂЕНО, УМРЛО, ЈЕДНОМ РЕЧЈУ ДА БУДЕМО ШИРОКО ИНФОРМИСАНИ- ДА ОСЕТИМО КАКО ЖИВЕ НАШИ СУГРАЂАНИ. ВЕРУЈТЕ, ПУНО ЊИХ КУПУЈЕ ВАШЕ НОВИНЕ ДА СЕ ИНФОРМИШЕ КО ЈЕ УМРО, А ЈОШ КАДА БУДЕТЕ ПИСАЛИ УКРАТКО О СВЕМУ ИЗ НАШЕГ РАДА И ЖИВОТА ИНТЕРЕСОВАЊЕ ЗА ВАШ ЛИСТ БИЋЕ ДАЛЕКО ВЕЋЕ.БАР ДВЕ СТРАНЕ ТРЕБА ДА НАПУНИТЕ СА КРАТКИМ ВЕСТИМА.

НАДАМ СЕ ДА СТЕ МЕ ДОБРО СХВАТИЛИ.

ПУНО ПОЗДРАВА. ЈОВАН ШОЛАЈИЋ, ЧАЧАК, ВЛАДАНА ШИЋЕВИЋА 19

Ово писмо сам упутио 3. октобра 2008 год.

НИСУ МЕ ПОСЛУШАЛИ !

 #
Чачански глас Чачак - Опет, спортска хала Младост није у Атеници, већ у Чачку
jovansolajic | 21 Април, 2010 11:38

Поштовани г-не директоре,

Поново вам се обраћам.

Опет ваш спортски новинар, у данашњем броју Чачанског гласа, пише да се спортска хала Младост налази у Атеници. Још једном вас молим да му лепо кажете да се ова хала налази у Чачку, у насељу Кулиновачко поље, у градској М.З. " СВЕТИ САВА ". Њему, изгледа, лепше звучи Атеница него ли Чачак, или СВЕТИ САВА, или Кулиновачко поље. Не може како се њему свиђа, већ како јесте, или ваше новине пишу како се коме находи.

Опростите на овим тежим речима, али сам морао да себи дам одушка-да толико пута се обраћам и ништа од тога.

Захваљујем се много.

ЈОВАН ШОЛАЈИЋ, ЧАЧАК, УЛ. ВЛАДАНА ШИЋЕВИЋА 19

Ово писмо сам послао 29. августа 2008. год.

 #
1 2 3 4 5 6 7 8  Следећи»