Categories
My Links
Генерална

« Уставни суд Југославије - Донео Одлуку о поништавању национализације пољ. змљишта у Чачку | Градска болница Чачак - Име - назив ове установе није одговарајуће. »

Ђоковић Новак, најбољи српски тенисер, али ..........
jovansolajic | 01 Март, 2011 11:49

ЂОКОВИЋ НОВАК, СРПСКИ НАЈБОЉИ ТЕНИСЕР, АЛИ.............

Новак Ђоковић, српски најбољи тенисер, понос и дика српскога рода. Честитам, и желим да се ускоро попне на врх свестске листе тенисера.

Али, волео бих и још нешто:

1. Да Новак , приликом обраћања светској јавности, говори на српском језику, и то нарочито, када прима трофеје на спортском пољу,

2. Да у говорима, приликом пријема трофеја, помене да је из земље Србије, да је Србин и да се захваљује и земљи Србији и њеном народу, који га је изнедрио, и

3. Да Новак промени место боравка - пребивалишта - уместо Монтекарла да то буде Србија, односно Београд.

Ово обраћање Новаку објавио сам на моме БЛОГ - у - Размишљања једног ЧАЧАНИНА.

Јован Шолајић, Чачак, 1. марта 2011. године.

 #
User Comments
(no subject) [Reply]
voxpopuli | 01 Март, 2011 12:21

Ovo prvo ne može da ispuni zato što osvaja turnire po inostranstvu i mora da govori na engleskom...
Ovo drugo je uradio u Australiji, i ako se ne varam, često ističe odakle dolazi...
A ovo treće...zašto bi plaćao mnogo veći porez državi koja mu ništa nikada nije dala, osim besomučnog tapšanja po ramenima?

voxpopuli [Reply]
jovansolajic | 01 Март, 2011 12:59

Нисте у праву:
1.Нека се припомуче, нека користе преводиоце. Французи и још неки народи неће да говоре на енглеском па им ништа не фали.И сами Енглези не говоре стране језике па ником ништа.
2.Ипак, треба више да нагласи да је Србин и да је из земље Србије.Нека помогне да поправимо слику о нама у свету.
3. Апсолутно нисте у праву. Новак може да биде велики у земљи Србији, само ако је велики патриота.Енглези се грозе и саме помисли да избегну да плате порез својој држави.Није патриота онај ко избегава да плати порез својој земљи.Замислите, због неке сиће плаћа порез туђој земљи а не својој.На могу да поверујем да је Новак спао на тако ниске гране.
Јован Шолајић, Чачак

Ћирилица! [Reply]
Удружење Ћирилица | 01 Март, 2011 14:51

Али је једино Новак имао мајицу на ћирилици у време победе на у Београду!!! Као и у Сиднеју је носио мајицу "Шампиони" на ЋИРИЛИЦИ! Док остали тенисери нису ни у Београду!!!

Видите фото албум Удружења Ћирилици:
http://album.cirilica-beograd.rs/index.php?/category/srpskiteniskisavez

(no subject) [Reply]
krasiva | 01 Март, 2011 17:30

U sve sam mogao da poverujem, ali da će neko posumnjati u to da Novak ne promoviše Srbiju.. Ne mogu da verujem! Iskreno, ponekad sam bio iznerviran nekim njegovim postupcima u igri, predavanjem mečeva, i još nekim stvarima, ali da neko kaže da Novak nije promovisao zemlju dovoljno, i da je mogao još..to ne mogu da shvatim. Taj čovek je brend ove zemlje, pokretan marketing ove male ponosne zemlje, svuda pominje odakle je,svuda, i uvek. Ništa nas nije toliko probližilo svetu, kao Novak Đoković.. Učinio je previše, previše za ovu zemlju. Njegova pojava je takva, ono bukvalno osvaja publiku!A od toga koristi ima Srbija. Gledao sam izvestaj BBC-a, posle finalnog meča u Australiji, gde u hajlajdsu duela, novinari ga ne oslovljavaju Novak, već Srbin. Nekoliko puta, Srbin je sjajno servirao, Srbin se sjajno kretao.. Čovek je pokretna reklama! I voli svoju zemlju.. A ne zaboravite, on je treći teniser sveta..u jakoj konkurenciji, on osvaja masu.. Pa da i ništa ne kaže, a nije tako, dovoljne su one silne zastave na svakom turniru!! Najviše doprinosi zemlji.. od svakog živog Srbina na svetu.
1. Publici u dvorani mora da se obraća na Engleskom, jer to rade svi teniseri, i to je univerzalni jezik, koga većina razume, to je sasvim normalno. Na konferencijama, priča na srpskom i engleskom, zavisi ko postavlja pitanja. To je takav sport, slična je situacija i u Formuli 1, prvo na Engleskom, to je obaveza, a posle maternji jezik.
2.Uvek pominje Srbiju, o tome sam pričao. Uvek pominje, i vidi se da je ponosan zbog toga.
3. U ovome bih se delimično složio, ali tu je i njegova jačina. On putuje svuda po svetu, teniseri biraju baze gde imaju najbolje uslove, ako je to uslov da bude još bolji, neka nastavi.Srbiji je u interesu da on bude najbolji.

УДРУЖЕЊЕ ЋИРИЛИЦА [Reply]
jovansolajic | 02 Март, 2011 10:33

Поздрав, г - не Илићу.
Хвала вам много. Спреман сам да сарађујем на проблему запостављања ћирилице.
Јован Шолајић, Чачак

Красива [Reply]
jovansolajic | 02 Март, 2011 10:40

Поштовани,
Не оспоравам то што сте рекли. Али, нека Новак више говори српским језиком, нека више говори да је захвалан држави Србији и српском народу и нека му пребивалиште буде у Београду и нека плаћа порез држави Србији. Биће тада још већи и биће прави српски патриота.
Нека на његовом дресу буде више амблема и текстова на српском језику и на ћириличном писму.
Јован Шолајић, Чачак

(no subject) [Reply]
anagram | 02 Март, 2011 11:10

Boze Boze, uvek se nadje neko ko ce pokusati da pljune?
Mene bi sramota bilo da napisem ovako nesto, mada je moguce da autor ovog teksta nije upucen, pa eto, pokusacu da ga uputim.
Na grand slam turnirima ili bilo kom wta ili atp turniru, bio bi BLAM svetskih razmera da neko prica na svom jeziku, tako da bi Novak ukoliko bi progovorio na dodeli nagrada na Srpskom, OBRUKAO citavu Srbiju i predstavio je dovoljno neukom da ne moze nauciti decu bazicnom engl;eskom jeziku. 2. NOVAK DJOKOVIC je veci Srbin od autora teksta i bolji covek svakako jer on Srbiju predstavlja u najboljem mogucem svetlu i potencira svuda odakle je i ko je i svakako ne krije i ne stidi se svog porekla. Sramota je Novaka prozivati za patriotizam. Uostalom TAJ NAROD STO GA JE IZNEDRIO koliko je pomogao Novaku da uspe i bude tu gde sada jeste??????1 euro???2 evra????Nista??? Samo totalni laik koji nema predstavu koliko kosta stici do pozicije do koje je Novak stigao, moze izjaviti nesto tako glupo kao sto stavka 2. Ali, posto od glupog ima jos gluplje, stavka 3. to dokazuje. Novak bi rado, kao i svi ostali teniseri i generalno sportisti srpskog porekla, promenio rezidenciju u Beograd kada nasi porezi ne bi bili basnoslovno veliki. Necu dalje pisati, samo cu jos jednom reci: Sramota da ijedan covek, pogotovo ovako neupucen i povrsan, uzme Novaka Djokovica pod prste ili u usta...

(no subject) [Reply]
anagram | 02 Март, 2011 11:19

Sad sam videla i komentar " нека више говори да је захвалан држави Србији и српском народу и нека му пребивалиште буде у Београду и нека плаћа порез држави Србији." Povlacim rec, autor nije glup, autor je BUDALA! Za sta da se zahvali drzavi???? Zasto da dozvoljava da se neko bogati od njegovih zasluga i za njegovu muku?????Boze boze, odoh odavde, ovo je skandal koliko se gluposti nacitah ovde. Ako je nekome definicija patriotizma da neko placa porez drzavi i zahvaljuje joj se za sve sto NIJE ucinila, onda je jasna kriza u zemlji, eto takve budale sa tako ogranicenim razmisljanjima i nerealnim shvatanjima i ucinise ovu drzavu kakva jeste...sramota. Da je ova drzava htela nesto da ucini, oslobodila bi Novaka poreza recimo, pa bi mu onda mesto prebivalista bilo Beograd, ali to nije nikome palo na pamet da???Nema veze sto je bas taj NOVAK DJOKOVIC i ostali momci (mada realno bez njega ne bi mogli) ubacio Srbiju u istoriju tenisa kao Svetskog prvaka - znaci, Srbija NJemu treba da zahvali, a ne on Srbiji...blah...muka mi od ovakvih tekstova.

Анаграм [Reply]
jovansolajic | 02 Март, 2011 13:37

Види се да немате благе везе.Лупетате свашта.Ви би сте користили државне институције за своје потребе, а да грађане Србије истовремено одвраћате да плаћају порез својој држави: да се школујете, да се лечите, да вам дете иде у обданиште, да вам полиција и војска чувају ред у држави, итд.итд. Одакле то, од којих пара.Можда са небеса - по вама.
Само сте једно заборавили: да је Новак Ђоковић у држави Србији - из буџета ове државе, већ обезбедио веома велику пензију када буде навршио 35 година живота.Узгред, вероватно да не уплаћује у пензиони фонд ни динара - предпостављам, а не бих волео да је тако.. А гурави радник мораће да ринта 40 година и да поживи 65. година старости да би почео да прима неку бедну цркавицу - а да је предходно уредно свих 40 година уплаћивао у пензоиони фонд.
Ви сте мене назвали БУДАЛОМ. Ја за вас немам одговарајућу реч. Све су ми преблаге. Препуштам вашој машти - изаберите најцрњу реч коју српски језик познаје. Плус, ја нећу да се простачки изражавам као ви што чините. Из вашег изражавања види се да припадате улици, ја не могу и нећу да се са таквима расправљам.
Само бих волео да ми кажете: како се зовете, када сте рођени, где сте рођени, шта сте од школа завршили и где радите и живите.
Да видим шта је мајка природа створила, шта стоји иза само - самог лупетања - трућања безвезног.
Замолио бих вас да ми пишете ћирилицом, ако сте српског порекла, ако не можете и латиницом. Хоћу да знам колико сте писмени - само писмени Срби знају и ћирилицу.
Јован Шолајић, Чачак

(no subject) [Reply]
anagram | 02 Март, 2011 14:28

Gospodine Budalo, ili da se ispravim Gospodine Dokona Budalo, govorite da neko lupeta a nemate NIJEDAN argument koji bi podrzao to ili obrazlozio - koji deo teksta a odnosi se na Post, je lupetanje??? Uporedjujete neuporedivo, uporedjujete prosecnog radnika sa Novakom Djokovicem - apsurd! Pa bilo koji radnik da ima taj talenat, da je ulozio toliko psiho-fizicki sebe ( a VI svakako ne mozete znati koliko je ogromno to ulaganje, cak mislim d anemate predstavu) verovatno bi do sada promenio drzavljanstvo, gospodine patrioto. Druga stvar, taj Novak Djokovic na koga ste se VI navrzli bez ikakve potrebe iz ciste dokonosti i zavisti, itekako placa porez ovoj drzavi za sve sto stvori u njoj, a sto se tice penzije, to je drzava sama ponudila sportistima koji osvoje pod zastavom zlatnu medalju na olimpijskim igrama - ali VI izgledate ni o tome nemate pojma....tjah...Vasa pismenost i potenciranje srpstva je sramno. Ako pisete cirilicom mislite da ste veci srbin od nekoga ko uopste ne zna da pise???? I uskraticu VAM svoj CV, naravno...cakstavise, necu se vracati ovde jer VI gospodine Budalo, i cekate nekoga da se svadjate i lecite svoje frustracije prozivanjem postenih mladih sportista koji su zaduzili ovu zemlju svojim reprezentovanjem u svetu. Reprezentovanjem na kakvom svet moze samo da nam zavidi! Zbogom.

anagram [Reply]
jovansolajic | 03 Март, 2011 12:35

Ви сте стварно БУДАЛА НА КУБ.
Ви све знате. И да Новак плаћа порезе Србији, итд.Где сте се то информисали.
Ја сам поставио три конкретна питања. А ви одговарате непристојним речима, уместо да конкретно одговорите, ако нешто знате. Што ви браните Новака од мене. Ја сам му само предложио шта треба да промени- ради себе и ради свога народа.

(no subject) [Reply]
VukadinkaSimonovic | 03 Март, 2011 14:03

Ajde sto ste budala, ali sto ste nepismeni - pa zar ne umete da citate odgovore na ta tri postavljena pitanja? Jos u prvom komentaru ste dobili odgovore, ali Vasa ogranicenost Vas sprecava da ih vidite? I kad vec pitate ko sam ja, ja sam P.R Family Sporta, ako znate sta je to - otud i moja upucenost u ovu tematiku. Jos neko pitanje, gospodine?

(no subject) [Reply]
Јанакис | 03 Март, 2011 14:41

Господине Шолајићу, не слажем се са вашим ставом, сматрам да Новак на одличан начин представља и Србију и српски народ. Тужно је и непоштено да ми покушавамо да му одредимо где ће да му буде место боравка. Наручито ценим Новакове јасно изнете ставове по питању самопроглашене тзв. независности Космета. Он Србију представља, сјајним спортским резултатима, витешким и културним понашањем. Не можемо тражити од Нолета да буде билборд или да само прича о Србији то би изазвало супротан ефекат. Схватио сам ваш текст добронамјерно, и разумем потребу да Србија буде представљена више и боље, међутим за то треба прије свега да се потруде званични представници Србије.
Такође сматрам непримјереним начин на који вам се обраћа портпарол, тешко да је посао човека задуженог за односе са јавношћу да вређа било ког блогера због његовог става о јавној личности. Желим и вама и Нолету много успеха.

Јанакис [Reply]
jovansolajic | 04 Март, 2011 11:56

Господине,
Нешто што је добро, увек може да буде још боље. Ја сам Новаку желео још боље. Што се неко љути што ја видим и осећам тако како сам написао. Још једном подвлачим, да је Новак пријављен у Монтекарлу - да плаћа порез другој држави, а да му је рођена земља већ обезбедила, од своје сиротиње, боговску пензију када буде навршио 35. година живота. Патриота не сме да избегава плаћање пореза својој рођеној држави.
Поздрав,
Јован Шолајић, Чачак

Вукадинка Симоновић [Reply]
jovansolajic | 04 Март, 2011 12:03

Прво, мислио сам да сте мушко. Само мушкарци могу тако да лупетају. А друго, ви сте некакав П.Р.,.Ако сте професионални новинар, вашим изражавањем треба да се позабави ваша новинарска организација.
Ако ми се ваша новинарска организација не јави, потрудићу се, да их пронађем и да им поставим питање вашег кредибилитета.
Ј.Ш. Чачак

(no subject) [Reply]
VukadinkaSimonovic | 04 Март, 2011 13:14

Nije njemu drzava obezbedila penziju - sam je on sebi obezbedio tu penziju kada je DRZAVNU ZASTAVU zavijorio na olimpijskim igrama i kada se BOZE PRAVDE zaorilo. Njegov je znoj proliven, njegov rad i trud koji su mu otac i majka obezbedili a ne DRZAVA. Samo jedan turnir do 12 godina kosta u proseku 200e ako se igra u Srbiji , a ako se igra u Evropi onda kosta prosecno 500 eura - da li imate predstavu koliko je ulozeno u Novaka Djokovica? Da li imate predstavu cega se sve odreko on u detinjstvu da bi danas ponodno igrao pod zastavom Srbije??? Da li ste se zapitali zasto je Monika Seles promenila drzavljanstvo??? Zato sto joj DRZAVA NISTA NIJE DALA. Tako da, gospodine, Novak je zasluzio svoju penziju nije mu drzava to poklonila na lepe oci ili na vezu. Valjano on odradjuje drzavi to i predstavlja je u najboljem mogucem svetlu. Patriotizam se ne meri placenim porezom, ne budite tako ograniceni.

Вукадинка Симоновић [Reply]
jovansolajic | 04 Март, 2011 13:40

Ви као да сте рођени у неком другом времену.
Ј.Ш.

Add Comment
Додај коментар





Запамти ме